מדוע גט טקסי ושאר האפליקציות לא מגיעות לקרית שמונה ?
מאת : א.ס נהג מונית 25 שנים בקרית שמונה.
אני נהג מונית כ- 25 שנה בקרית שמונה,אז כן גם אני חשבתי שאני אהיה החלוץ שיביא את הבשורה לקריית שמונה ולגליל העליון.
נרשמתי לחברת גט טקסי, הגיע אלי הביתה נציג של החברה עם כל המכשור וכל המידע שיכול היה לספק לי.
הבחור הציג לפני מצג של מאות נסיעות ביום.
צ'ופרים ומתנות כעובד גט טקסי.
על פניו הכול היה נראה כל כך ורוד ומבטיח, חתמתי על מסמכים, לקחתי את הטאבלט ויצאתי לצרף לקוחות חדשים לאפליקציה.
חשבתי לעצמי שתוך מספר שבועות קריית שמונה והצפון יהפכו לתל אביב, נביא את הבשורה לפריפריה.
על פניו הכול היה כל כך פשוט, הלקוחות נכנסים לאפליקציה, מזמינים מונית ותוך דקות בודדות מחכה להם נהג מונית מחוץ לדלת.
לנהגי המוניות זה יחסוך המון כאבי ראש, זמן וכסף, יסדר עבורם כמות גדולה של נסיעות משתלמות,
לא יחייב את הנהגים אל הנוסעים וכל נהג יקבל רק את הנסיעות שהוא מעוניין בהן.
יותר נסיעות משתלמות וכמובן שהנהגים אינם יחויבו לעבוד בלילות, בשבתות ובחגים.
מכל הבט זה WIN WIN גם ללקוחות וגם לנהגי המוניות.
רק שלא כך הדבר, אחרי חודשים של ניסיון לגייס לקוחות הגענו למסקנות חד משמעיות.
הסיבות שלקוחות בפריפריה ובקרית שמונה בפרט לא מוכנים להתחבר לאפליקציה הם:
1. מחיר נסיעה עם גט טקסי יקר מהזמנת נהג מוניות מקומי.
2. הדור המבוגר אינו טכנולוגי ולא מצליח להסתדר עם הקדמה ועם האפליקציה.
3. נהגי המוניות בקרית שמונה אינם מוכנים לשלם דמי חברות או דמי נסיעה על כל נסיעה שמתקבלת מגט.
4. רובם המוחלט של הנהגים בקרית שמונה והסביבה אינם מוכנים לעבוד בשעות הערב המאוחרות ובשעות הלילה .
5. רובם הגדול של הלקוחות בקרית שמונה מעוניינים בנהגים ספציפיים ובנהגים שכבר רגילים אליהם ומכירים אותם ואינם מוכנים להחליף את הנהג מונית הקבוע שלהם.
אז אחרי שלושה חודשי ניסיון, החלטתי לרדת מהעניין ולהתנתק מגט טקסי, כנראה שהפריפריה עדיין לא בנויה לקדמה בתחום המוניות.
הגעתי למסקנה שעדיף לפתוח את אתר מוניות קריית שמונה, לגייס אליה כמה מטובי נהגי המוניות בני העיר קריית שמונה, וכך להתאים את השירות שהלקוחות רגילים אליהם ואוהבים.
כי בסופו של דבר, אין כמו מענה אנושי שיהיה ניתן להסביר לו את הצרכים שלנו ובנסיעות ארוכות גם להתווכח על המחיר {כן זה חלק מלהיות ישראלי, הרי כולנו כאלה}.
מחירי מוניות מיוחדות {ספיישל} מתייקרים
כמו רוב ענפי המסחר בישראל 2022 גם ענף המוניות מושפע מעליות המחירים בארץ ובעולם.הגורם הישיר המשפיע על ההתייקרות היא עליות מחירי הנפט בעולם ועליות הבנזין והסולר בארץ.
רכזנו עבורכם את המחירון החדש של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, על פי ברוניסלבה חירמן המפקחת על המחירים.
הודעת פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירי נסיעה במונית} התשפ"ב -2022
הודיע היום { 1 באפריל 2022 } שמחירי נסיעה במונית מתייקרים בכל הארץ למעט ביזור אילת
מצב התחלתי של המונה עולה ל-11.08 ₪ בתעריף א', ב' ,ו-ג'
תעריף לפי זמן:
תעריף לדקה 1.74 ₪ בתעריף א
תעריף לדקה 2.08 ₪ בתעריף ב'
תעריף לדקה 2.43 ₪ בתעריף ג'
תעריף לפי ק"מ
תעריף לק"מ 1.74 ₪ בתעריף א'
תעריף לק"מ 2.08 ₪ בתעריף ב'
תעריף לק"מ 2.43 ₪ בתעריף ג'
באזור אילת
מצב התחלתי של המונה עולה ל-9.47 ₪ בתעריף א', ב' ,ו-ג'
תעריף לפי זמן:
תעריף לדקה 1.48 ₪ בתעריף א
תעריף לדקה 1.78 ₪ בתעריף ב'
תעריף לדקה 2.08₪ בתעריף ג'
תעריף לפי ק"מ
תעריף לק"מ 1.48 ₪ בתעריף א'
תעריף לק"מ 1.78 ₪ בתעריף ב'
תעריף לק"מ 2.08 ₪ בתעריף ג'
הזמנת מונית {טלפונית/באפליקציה}
תעלה ללקוח 5.12 ₪
למקום המזמין בכל הארץ למעט באיזור אילת, שם יעלה 4.37 ₪ ללקוח אשר מזמין טלפונית .
שעת המתנה תעלה ללקוח 103.58 ₪ בתעריף א', 124.68 ₪ בתעריף ב' ו145.78 ₪ בתעריף ג' בכל הארץ למעט באזור אילת ,
באזור אילת המחירים יהיו כך 88.55 ₪ בתעריף א' 106.56 בתעריף ב' ו124.57 ₪ בתעריף ג'.