מוניות בית הילל הגעה בזמן ונסיעה בטוחה
מוניות בית הלל
אצלנו ב-TAXI8 אפילו לשיחה קלה דאגנו, איך אנחנו מנהלים שיחות עם נוסעים ?
אנחנו מבינים שלא כולם דברנים גדולים, אבל כנהג במונית במוניות קרית שמונה חלק מרכזי בעבודתינו הוא להכיר אנשים חדשים ולגרום להם להרגיש בנוח במונית. אנחנו אוספים גברים, נשים וילדים, מכל הגילאים, בשעות שונות של היום או בלילה ובנסיבות רבות ומגוונות.
חיוני שהם ירגישו בטוחים ומאובטחים ברכבים שלנו בכל עת. אז, בין אם אתה מאלו שתמיד יש להם מה לומר או לא, לנהל שיחת חולין נהדרת יכולה להיות עניין רציני.
אבל אם עושים זאת נכון, זה גם יכול להיות כיף גדול.
לפני שנחלוק את הסודות של איך ליצור שיחה, צריך לזכור ולהבטיח שיש לך ביטוח מקיף למונית למקרה של תקלות בזמן הנסיעה.
כפי שכולנו יודעים, הכל יכול לקרות כשאתה עולה מאחורי ההגה בתחילת המשמרת שלך.
נהיגה במונית תיתן לך כמה סיפורים נהדרים לספר, אבל רק אם יש להם סוף טוב!
צרו קשר עם הצוות הידידותי ב–מוניות קרית שמונה, לא רק שאנו שמחים לשמוע על ההרפתקאות האחרונות שלך כנהג מונית , אנו נעזור לך גם למצוא ביטוח למונית במחיר המשתלם ביותר.
ואנחנו אפילו יכולים לתכנן תוכנית תשלום קלה כדי להפוך את עלויות הביטוח שלך לניהול לצד כל שאר ההוצאות העסקיות שלך.
אז? למה אתם מחכים? בואו נתחיל!
עשרה טיפים להתחיל שיחה. ולגרום לה להמשיך.
תגרמו לנוסע להרגיש בנוח
חיוך פשוט והכרה בתחילת הנסיעה, יכולים לעשות הרבה, אפילו את הנוסע הכי ביישן או עצבני לקצת יותר נינוח ורגוע. אחרי הכל, הם נמצאים ברכב זר ואולי מעולם לא פגשו אותך לפני כן.
אם הם נראים קצת שקטים כשהם נכנסים לראשונה, תנו להם כמה דקות להתאקלם. אתה לא צריך לפתוח בשיחה מלאה לפני שהם בכלל הסתדרו! זה גם נותן לך כמה רגעים לעשות סדר עם עצמך.
זכרו, לא כולם רוצים לדבר
לפני שנתערב בנקודות העדינות של נימוסי שיחה חשוב תמיד לזכור שלא כולם רוצים לדבר. אם עשית קצת שיחת חולין אבל נראה שהם שמחים לשבת בחיבוק ידיים וליהנות מהנסיעה אז קבל את המסר.
אולי אין להם מצב רוח לדבר, ואם הם שמחים שלא אז חשוב לכבד את זה. כך או כך, רוב האנשים יעריכו את המאמץ שלך להיות מנומס וידידותי גם אם בסופו של דבר לא תהיה לך שיחה ממושכת.
לשאול שאלות פתוחות
שאלות הדורשות משהו מעבר לתשובה של כן או לא הן דרך טובה לגרום לאנשים לדבר. לדוגמה, אם הם יוצאים לפגישת עבודה, שאל אותם איך הם נכנסו לתחום העסקים הזה או מה הם הכי אוהבים בו.
פתיחת שאלה במילה 'למה' היא דרך קלה לשמור על זרימת הצ'אט. זכרו, בעוד שאנשים רבים שמחים לדבר על עצמם, שימו לב שלמישהו עלול להיות לא נוח לענות על שאלות אישיות.
ולא רק לשאול שאלה אחת ואז להמשיך הלאה. לאחר שהאדם השני סיים את התשובה שלו, לשאול שאלת המשך קשורה. ככה זה לא ירגיש מצד הנוסע כמו חקירה או ראיון, שזה לא הרגשה נהדרת מצד נהג מונית ידידותי!
להיות מעוניין
אם נראה שאין עניין בתשובות לשאלות שלך אז השיחה תיתקל במחסום במהירות. ואם הנושא באמת לא מעניין אז לפחות אפשר לנסות להיות שחקן טוב! [Text Wrapping Break]דרך טובה לגלות עניין היא לשאול אותם שאלות על הנושא שהם מעלים.
אם אינכם מכירים את הנושא, זו הזדמנות מצוינת לגלות משהו חדש. בתור נהג מונית אפשר לקבל מגוון עצום ומגוון של אנשים מעניינים בחלקה האחורי של המכונית שלך, עם הרבה מאוד מידע מעניין לשתף. אף פעם אי אפשר גם לדעת עד כמה הערה קטנה של נוסע יכולה להועיל או לסייע בהמשך.
נסו להגיב למה שהם אומרים ברוח תואמת. לדוגמה, אם הם מספרים בדיחה, לצחוק בנימוס (גם אם זה לא היה ממש מצחיק או ששמעת את זה בעבר). או אם הם מציעים פרט מפתיע או טיפת מידע שלא אמורה להיות ידועה לכלל, נסו להגיב בהפתעה. פעולה זו תשמח את הנוסע שלך ותגרום לו לרצות להמשיך לדבר איתך.
תהיה מקשיב טוב
לשאול שאלות זה נהדר, אבל אתה צריך להקשיב לתשובות אם אתה לא רוצה ללכת סחור. תוצאה יעילה שאתה הרבה יותר מסוגל לשרשר את השיחה ולבחור נושאים שונים בהתאם לאן הולכת השיחה. לדוגמה, אם האדם אומר שהוא היה צריך לנסוע לאנשהו לצורך עבודתו.
אחר כך תוכל לדבר איתו על העבודה שלהם, לאן הם נסעו, או להתייחס לנושא הנסיעות ולדבר על החוויות שלך. בכל שיחה יש מגוון עצום של מקומות שאפשר ללכת אליהן בהתאם לשאלות ההמשך שלך. זו גם דרך שימושית להימנע מנושאים שבאמת אין לך עניין בהם או שעלולים לגרום לך להרגיש שלא בנוח לדון בהם.
לא לחשוב יותר מדי
התפקיד שלך הוא להסיע את הנוסע במהירות ובבטחה מנקודה א' לנקוד ב'.
השתדלו לא להיות עצבניים מדי או להתמקד מהאופן שבו כישורי השיחה שלכם משתלבים בנהיגה. לפעמים רק להגיד את מה שעולה על דעתך היא דרך סבירה לחלוטין להתחיל שיחה.
אחרי הכל, זו הדרך שבה אנחנו מתחילים את רוב השיחות בחיי היומיום שלנו. זה לא אומר שצריך לפלוט את כל שבראש שלך בלי פילטר. זה רק אומר שלא צריך לחשוב יותר מדי על הכל. פשוט מעלים נושא ובודקים לאן השיחה ממשיכה. [Text Wrapping Break]אם זה מגיע למבוי סתום אז שיהיה – לא נגרם נזק.
שמרו על זה מקומי
מידע או נושאים הקשורים לאזור המקומי הם דרך מצוינת להעביר את הזמן. ואם הם מבקרים, לעתים קרובות הם יעריכו מאוד קצת תובנה מקומית. מהחדשות המקומיות או מההתפתחויות האחרונות, תמיד יש הרבה דברים לדבר עליהם. ואם הם מחפשים כמה המלצות מקומיות, אז זה תמיד שימושי להחזיק אס בשרוול.
מהפאבים ובתי הקפה המקומיים הטובים ביותר ועד איפה אפשר להסתפר, קצת ידע פנימי הוא כלי מאוד שימושי ודרך מצוינת לתמוך בכלכלה המקומית. ואם אתם ממליצים לנוסע על עסק מקומי אז אולי תגלו שהעסק מחזיר לך טובה! פאבים, בתי מלון ומסעדות מקומיים יכולים לשלוח לך הרבה עבודה חוזרת, אם הלקוחות מגיבים לך היטב.
למצוא מכנה משותף
בני אדם הם יצורים חברתיים שאוהבים ליצור קשרים אישיים. כשמגלים שיש טעם דומה במוזיקה או שהילדים למדו באותו בית הספר יכולה להיות תחילתה של שיחה ארוכה ומרתקת.
זה גם יכול לעשות הבדל גדול כשמדובר במתן טיפ או קבלת עסק חוזר.
שוברי קרח קלאסיים
ישנו מגוון עצום של "שוברי קרח" לשיחה המתאימים לכל מיני סוגי מצבים, רק צריך לפקוח את האוזניים לכל דבר חריג או מעניין אשר נתקל בהם בדרך.
אם לדוגמא אתה אוהב שהרדיו דולק אז חדשות, מזג אוויר או שירים הם דרכים פשוטות לפתח שיחה קלה וטבעית.
אם זהו נושא שנוי במחלוקת אז אולי יהיה חכם יותר לתת לנוסע להעלות אותו, אם יבחר בכך. בהתאם לנוסע זה עשוי להיות שימושי לבחור במשהו לא חודרני כגון תחנת מוזיקה, ולא תוכניות אירוח. מומלץ לנסות לשמור על עוצמת הקול ברמה נוחה כדי שזה לא יפריע לנוסע ולא יסיח את דעתך מהכביש.
רעיון טוב הוא לזכור נושאי שיחה חדשים שעולים תוך כדי חיי היומיום שלך.
אם קראת כמה עובדות מדאיגות בעיתונים או צפית בתוכנית טלוויזיה מעניינת, זה יכול להיות שימושי אם אתה רוצה להתחיל שיחה או לשנות את הנושא.
אם אתם מבצעים הרבה הסעות לנמל התעופה אז להיות מעודכן בכמה מהנושאים ביעדי נופש פופולריים יכול להיות שימושי. ואם נתקעים, אפשר לשאול איפה עוד הם היו או אולי מה יעד החלומות שלהם. זה גם יכול לגרום למשמרת שלך לעבור מהר יותר.
דבר שכיף לעשות הוא ללמוד איך לומר 'שלום', 'להתראות', 'תודה' ו'לאן תרצה ללכת?' בשפות שונות. אתה אף פעם לא יודע מתי זה יכול להיות שימושי, וזה יכול להיות קבלת פנים נחמדה למי שמבקר בישראל בפעם הראשונה.
כמו שלמקצועות אחרים יש את העובדות המעניינות שלהם לשתף, גם כנהג מונית יש המון. וכפי שכבר ציינו, מי שנוסע באופן קבוע באזור מסוים, יוכל להכיר הרבה מידע שימושי שיכול לעשות למישהו אחר את היום.
ובואו לא נשכח נהיגת המונית כשלעצמה, יש הרבה עובדות מהנות על מוניות שעשויות לשעשע את הנוסעים שלך. שיהיה לך נושא שיחה מעניין כאשר אנו נאבקים על משהו להגיד!
לדעת מתי לסיים שיחה
שמירה על שיחה עד שכל הנושאים האפשריים יישחקו היא אחת הדרכים לדבר עם נוסעים. עם זאת, ייתכן שזו לא הדרך הטובה ביותר להשיג עסק חוזר! גם אם השיחה מתנהלת כשורה, תמיד עדיף לסיים את השיחה לפני שתישחק לגמרי.
אתה רוצה שהנוסעים ייצאו מהמונית שלך בתחושה שהם רוצים להישאר בצ'אט. במקום להרגיש שהם לא יכולים לחכות כדי לברוח. שמירה על דברים קצרים ומתוקים היא דרך טובה להשאיר רושם חיובי ומתמשך.
האם יש נושאים שכדאי להימנע מהם?
לפעמים זה מרגיש קשה לאמוד מה מתאים ומה לא מתאים, אבל יש כמה נושאים רגישים או שנויים במחלוקת שכדאי להימנע מהם. אלה כוללים פוליטיקה, דת, המראה הפיזי והגיל של הנוסע, וכל דבר בעל אופי 'מבוגר' יותר.
אם יש לך ספק בכלל אם משהו אינו הולם אז עדיף להימנע מכך במקום להסתכן בהרגזה של נוסע.
יש לזכור, אם נוסע מרגיש לא בנוח מכל סיבה שהיא, הוא ירתיע מאוד לנסוע שוב עם חברת המוניות. ואם הם ירגישו מאוימים ממך, אפשר לצפות שהם יגישו תלונה למשרד, לרשות המקומית – או אפילו למשטרה.
כשהפרנסה שלך מונחת על כף המאזניים, זה ממש לא מתאים לחשוב על זה.
איך לדבר עם מישהו מוטרד ובמצוקה
כהנג מונית בקרית שמונה זה בהחלט אפשרי להיתקל בנוסעים מוטרדים או במצוקה, וזו עלולה להוות דאגה גדולה מבחינתך. אמנם אינך אחראי לגרום להם להרגיש טוב יותר, אך ישנם כמה דברים פשוטים שאפשר לעשות על מנת לנסות לעזור.
לא להתעלם. צריך לשאול אותם אם הם בסדר, או אם הם צריכים עזרה כלשהי.
להציע להם טישו היא דרך פשוטה להכיר בכך שהם נסערים.
צריך להקשיב למה שיש להם להגיד.
צריך לנסות לא להפריע להם.
יש לשמור על הקול שלך רגוע.
עליך להימנע מלתת עצות או דעות עליהם. לרוב פשוט צריכים שמישהו יקשיב להם.
לתת להם מרחב נשימה ראוי, אם הם צריכים את זה.
תגיות
מוניות קרית שמונה ,מוניות קריית שמונה ,מוניות כפר בלום ,מוניות לחרמון , מוניות בית הלל ,מוניות שאר ישוב ,מוניות הגושרים ,מוניות מלון כפר גלעדי ,מוניות חורשת טל ,מוניות לחורשת טל ,מוניות אצבע הגליל ,מוניות בגליל העליון ,מוניות מטולה ,מוניות כפר גלעדי ,מוניות קיבוץ מנרה ,מוניות נחל דישון ,מוניות כפר סאלד ,מוניות דפנה ,מוניות שניר ,מוניות קיבוץ שניר ,מוניות קיבוץ שמיר ,מוניות שמיר ,מוניות להבות הבשן ,מוניות נאות מרדכי ,מוניות מלון גליליון , מוניות צומת כח ,מוניות לירדן ,מוניות לקיאקים ,מוניות כפר יובל ,מוניות שדה אליעזר ,מוניות יסוד המעלה ,מוניות חולתה ,מוניות מלכיה ,מוניות דלתון ,מוניות מצודת כ"ח ,מוניות שמורת החולה ,מוניות רמת הגולן ,מונית שדה נחמיה ,מוניות חוליות ,מונית קיבוץ עמיר ,מוניות מושב דישון ,מוניות דישון ,מוניות מכללת תל חי ,מוניות מצפה עדי , מוניות סביב מצפה עדי ,מוניות שכונת יובלים ,מוניות לבניאס ,מוניות שמורת החולה ,מוניות אגמון החולה ,מוניות אגמון מרקט ,מוניות רמת הגולן ,מוניות בגולן , מוניות מנרה ,מוניות צוק מנרה ,מוניות תל חי ,מוניות גונן ,מוניות קיבוץ גונן ,מוניות צומת ווסט מוניות נווה אטיב ,מונית ברמת הגולן ,מוניות קיבוץ מחניים ,מוניות יפתח ,מוניות קיבוץ יפתח ,מוניות צומת כוח ,מוניות רמות נפתלי ,מוניות מרגליות ,מוניות משגב עם ,מוניות גן הצפון ,מוניות מפל התנור , ,מוניות נופי גונן ,מוניות אלוני הבשן ,מוניות מצוק עורבים ,מוניות בסיס בית הלל ,מוניות בסיס בית הילל ,מוניות מעיין ברוך ,מוניות מוצב לילך ,מוניות צומת הגומא ,מוניות בסיס יפתח ,מוניות מפל סער ,מוניות לבניאס ,מוניות נחל עיון ,מוניות מרכז קנדה ,מוניות למרכז קנדה ,מוניות עמיר ,מוניות איילת השחר ,מוניות גדות ,מוניות גשר בנות יעקב ,מוניות כפר הנשיא ,מוניות חד נס ,מוניות קדמת צבי ,מוניות קיבוץ אורטל ,מוניות אורטל ,מוניות שעל ,מוניות מרום גולן ,מוניות קלע אלון ,מוניות עין זיוון ,מוניות דישון ,מוניות אביבים ,מוניות דג על הדן